Manekenų akcija „Palaikyk savus“
Stiklo kvartalo restoranuose
Manekenų akcija „Palaikyk savus“
Stiklo kvartalo restoranuose
Mannequin campaign "Support your own" In restaurants in the Glass Quarter
LT //
Akcija atsirado Bernie Ter Braak, Cozy restorano (Dominikonų g. 10) savininko, dėka ir buvo skirta žmonėms priminti, kad labiausiai nukentėjo šalia, kaimynystėje kuriantys ir dirbantys žmonės bei jų verslai: restoranai, kavinės, mažos krautuvėlės, galerijos, mados dizaineriai ir juvelyrai, kurių kūrinių dėl karantino nebebuvo galimybės pristatyti įprastu būdu - per mados demonstravimus ir aplinkiniuose mados butikuose... Renginiu, kuris truko vieną balandžio mėn. savaitę, siekėme paskatinti žmones palaikyti lietuviškus verslus ir menininkus neieškant prekių kažkur toli. Akciją palaikė įmonė „IDW“ - viena didžiausių manekenų gamintojų Europoje. Be įmonės direktoriaus Tado Milašiaus pagalbos akcija nebūtų įvykusi.
Jie skyrė didelį kiekį sėdinčių manekenų, kuriuos aprengė Lietuvos dizaineriai. Tokiu būdu, 12 Vilniaus senamiesčio restoranų, prie staliukų buvo sukurtos „gyvos“ Vilniaus mados dizainerių naujų kolekcijų vitrinos. Pasodinti manekenai, aprengti naujausių kolekcijų drabužiais išskyrė tuos staliukus, prie kurių, dėl sugriežtintų atstumo palaikymo reikalavimų pandemijos Covid-19 akivaizdoje, klientų sodinimas buvo draudžiamas. Abi akcijos nuskriejo per pasaulį: apie jas rašė bene 900 skirtingų užsienio informacinių kanalų, tokių kaip BBC, CBS, Roiters, Washington Post, Time, Huffington Post ir pan. Šių akcijų viešinimui pasaulyje nepaprastai padėjo organizacija „Go Vilnius”.
EN //
The campaign was created by Bernie Ter Braak, the owner of Cozy restaurant (10 Dominikonų Street), to remind people that the people and their businesses who work and create in the neighbourhood are the most affected: restaurants, cafes, small shops, galleries, fashion designers and jewellers, whose work could not be presented in the usual way - at fashion shows and in the surrounding fashion boutiques - because of the quarantine... The event, which lasted for one week in April, was aimed at encouraging people to support Lithuanian businesses and artists without having to go somewhere far away to find goods. The campaign was supported by IDW, one of the largest mannequin manufacturers in Europe. Without the help of the company's director Tadas Milašius, the campaign would not have happened.
They donated a large number of seated mannequins which were dressed by Lithuanian designers. In this way, in 12 restaurants in Vilnius Old Town, tables were set up with "live" displays of new collections by Vilnius fashion designers. The mannequins, dressed in the latest collections, highlighted those tables where, in the face of the Covid-19 pandemic, customers were forbidden to sit because of the stricter distance requirements. Both campaigns went viral around the world: they were covered by some 900 different foreign news channels such as the BBC, CBS, Roiters, Washington Post, Time, Huffington Post, etc. Go Vilnius has been extremely helpful in publicising these actions worldwide.